دانلود جدیدترین ها
تبلیغات دانلود نرم.افزار عـکس آنتی ویروس و ....

 

FasterDownloads یک نرم افزار بهینه سازی دانلود برای آندروید است. این برنامه محدودیت های دانلود پیش فرض آندروید را حذف کرده و با استفاده از روش چند تکه کردن فایل سرعت دریافت آن را بالاتر میبرد. توضیح دیگری قابل ذکر نمیباشد و باید از آن استفاده کنید تا به قدرتش پی ببرید.



ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

 

Pack of Gadgets 2011 For Windows : مجموعه ای 250 تایی کامل و استثنایی از جدیدترین گدجتهای حرفه ای و مورد استفاده در ویندوزهای xp ,vista و ویندوز محبوب 7..



ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

 منبع : www.PersianMob.Net

هم اکنون برای شما مجموعه ای از 2 تم فوق العاده زیبا را با موضوع Abstract را برای شما آماده کرده ایم . این تم ها با نام های T Halloween Time و Happy Disco که دارای گرافیک بسیار بالایی می باشند . این تم ها برای گوشی های سری 60 ورژن 5 نوکیا مانند 5530 و 5800 و N97 و ... طراحی شده اند که هم اکنون می توانید از فینال دانلود دریافت نمایید .


ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

 نسخه یازده اپرا برای سیمبیان سری 60 ورژن 5 - Opera Mobile v11.10 s60v5

با دانلود و نصب نرم افزار Opera Mobile v11.10 مستقیم به هدف بزنید.و به یک تیر دو نشان بزنید شما توسط نرم افزار اپرا می توانید هم یک مروگر پرسرعت و هم یک نرم افزار مدیریت دانلود برروی گوشی خود نصب کنید.توسط این برنامه صفحات سایتها را با بالاترین سرعت باز کنید و دیگر هرگز فایل ناقص دانلود نکید.چون در صورت پایین بودن سرعت ممکن است دیسکانکت شوید و یا فایل شما ناقص دانلود شود که می توانید با نصب این نسخه از تمام این مشکلات رهایی پیدا کنید.مرورگر قدرتمند و جدید Opera Mobile v11.10 که برروی تمام گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان سری 60 ورژن 5 قابل نصب است در ادامه مطلب آماده دانلود می باشد.


ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

 

برنامه ویژه و کاربردی بنام winamp pro برای آندروید

نرم افزار کاربردی winamp pro یکی از قدرتمند ترین پلیر برای کامپیوتر است که به تازگی شرکت نرم افزاری Nullsoft برای سیستم عامل اندروید هم این نرم افزار ویژه را بیرون داده تا دارندگان اندروید با استفاده ازاین نرم افزار در گوشی خود با کیفیت بالایی که برخوردار است این پلیر از موسیقی خود لذت ببرن همرا با این که این برنامه قدرت پخش تمام پسوندهای صوتی را دارا میباشد دانلود کنید و نهایت کیفیت پخش موسیقی را بچشید.


ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

 

Ignite یک بازی مهیج و سه بعدی است که به تازگی برای پلتفرم PC عرضه شده است . در این بازی شما قادر به مسابقه در ۳ حالت مختلف و مهیج به صورت تکنفره و یا چند نفره هستید . در حالت اول بازی همچون یک Race واقعی پیش می رود و و بازیکن با اول شدن امتیاز بیشتری کسب می کند ، حالت دوم به صورت حذفی می باشد و پس از پایان دور ، آخرین نفر از دور بازی های حذف خواهد شد و در حالت آخر نیز ، پلیر می بایست به دنبال جمع آوری امتیاز باشد به طور کل اگر بازی های سری NFS را بازی کرده باشید ، این بازی نیز برای شما لذت بخش خواهد بود . ماشین های مختلف و همچنین خیابان های متعدد باعث میشوند تا حس جدید در راننده ایحاد شود .


ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

 

وجود ویروس های فراوانی که هر دقیقه بر تعداد آنها افزوده می شود نصب یک آنتی ویروس مطمئن ضروری است . برخی افراد با وجود اینکه می دانند آنتی ویروس بسیار نرم افزار مناسبی برای حفاظت از اطلاعات شخصی می باشد اما در رایانه شان را که بنگریم هیچ آنتی ویروسی نیست و این دسته از افراد به Firewall ویندوز بسنده کرده اند و فکر می کنند که این ابزار ویندوز در برابر ویروس ها و تروجان ها ایستادگی می کند . اما آنها باید بدانند تروجان یک فایل جاسوسی می باشد که توسط هکر و با توجه به نیازی که برای دریافت اطلاعات از قربانی دارد آماده میشود و برای قربانی فرستاده میشود. هکر با توجه به نیاز های خود به اطلاعات قربانی این تروجان را ارسال میکند این اطلاعات میتواند شامل پسورد ایمیل یا ایدی قربانی , اشتراک اینترنت (اکانت) , نام و پسورد کامپیوتر قربانی و … باشد . همه ی ما اطلاعات شخصی زیادی در رایانه مان داریم که همواره از آنها به طرق مختلف حفاظت می کنیم . پس لازم است یک آنتی ویروس قدرتمند نصب نماییم . با وجود آنتی ویروس های فراوان که هر کدام قابلیت های خاص خودش را دارد که دیگری فاقد آن است ، این سردرگمی در بین افراد دیده می شود که از چه نرم افزاری استفاده نمایند . تک سافت در ادامه یکی از معتبرترین آنتی ویروس های جهان را به شما معرفی می کند . نام این نرم افزار امنیتی قدرتمند BitDefender Antivirus می باشد . BitDefender Antivirus یکی از بهترین آنتی ویروس هاست که با وجود آن در رایانه تان و آپدیت روزانه یا حداقل هر ۳ روز یک بار آن نگرانی از بابت ویروس ها و تروجان ها نخواهید داشت . می توانید این نرم افزار امنیتی قدرتمند را از دانلودها به صورت رایگان دریافت نمایید .

ویژگی های کلیدی نرم افزار BitDefender AntiVirus Pro 2012 Build 15.0.34.1416 Final:
- امکان اسکن کامل و دقیق هارد برای پیدا کردن ویروس
- حذف خودکار ویروس ها به هنگام شناسایی آنها
- قابلیت زمان بندی برای به روز رسانی و اسکن رایانه
- امکان ویروس کشی حافظه های خارجی نظیر فلش مموری ها
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند
- زمان بروز رسانی کوتاه
- سازگار با ویندوز های مختلف
- کاربرد آسان
- و …


ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad
ارسال توسط Behzad

 

Adobe_Photoshop_CS5_Extended_v12.0_ME_[www.MihanDownload.com].jpgبرای اینکه بتوان یک عکس را ویرایش نمود مثلآ لکه های صورت را که در عکس ظاهر شده را پاک کرد باید از یک نرم افزار ویرایش تصویر استفاده کرد. تا به حال دز مینه نرم افزار های ویرایش تصویر شرکت های بزرگ نرم افزاری جهان محصولات مختلفی را منتشر نموده اند که هر کدام از آنها دارای معایب و مزیت هایی هستند. اما نرم افزاری که در چند سال متوالی مورد توجه بسیار از فتوشاپیست ها و افرادی که با ویرایش عکس سروکار دارند قرار گرافته، نرم افزار Photoshop کمپانی Adobe است.


ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

دو، سه هفته قبل از عروسی، دغدغه ی خاطرش اینه که : من چی بپوشم؟! توی این مدت هر روز یا دو روز یه بار " پرو" لباس داره...

اون دامن رو با این تاپ ست می کنه، یا اون شلوار رو با اون شال!! ممکنه به نتایجی برسه یا نرسه! آخر سر هم می ره لباس می خره!! بعد از اینکه لباس مورد نظر رو انتخاب کرد...حالا متناسب رنگ لباس، رنگ آرایش صورتش و تعیین می کنه...اگر هم توی این مدت قبل از مهمونی، چیزی از لوازم آرایش مثل لاک و سایه و...که رنگهاشو نداره رو تهیه می کنه... حتی مدل مویی که اون روز می خواد داشته باشه رو تعیین می کنه...مثلا ممکنه " شینیون" کنه یا مدل دار سشوار بکشه...! البته سعی می کنه با رژیم غذایی سفت و سخت تناسب اندامشم حفظ بکنه... 

یه رژیمی هم برای پوست صورت و بدنش می گیره..! مثل پرهیز از خوردن غذاهای گرمی! ماسک های زیادی هم می زاره، از شیر و تخم مرغ و هویج و خیار و توت فرنگی و گوجه فرنگی(اینا دستور غذا نیستا!!)گرفته تا لیمو ترش ( این لیمو ترش واقعا معجزه می کنه، به یه بار امتحانش می ارزه!) این ماسک ها برای شفاف سازی!( ببخشید سیاسی شد!) 

پوسته... البته حتما توی این مدت یه تمرین رقصی هم می کنه، تا بدنش از خشکی در بیاد و اون روز حسابی بترکونه!( ببخشید، دل ربایی بکنه!) خوب، روز موعود فرا می رسه! ساعت 8 صبح از خواب بیدار می شه( انگار که یه قرار مهم داره) بعد از خوردن صبحانه، می پره تو حموم، بعد از " اپیلیدی"! و استحمام که 2 ساعت طول می کشه...بالاخره ساعت 10 تا 10:30 می یاد بیرون...( البته ممکنه یه بار هم تو حموم ماسک بزاره...که تا ساعت 11 در حمام تشریف داره!) بعد از ناهار...! لباس می پوشه می ره آرایشگاه، چون چند روز قبلش زنگ زده و وقت آرایشگاه گرفته برای ساعت 1:30 بعد از ظهر... 

توی آرایشگاه کلی نظر خواهی می کنه از اینو اون که چه مدل مویی براش بهترتره، هر چی هم ژورنال آرایشگر بنده خدا داره رو می گرده( البته حتما روزهای قبل مد موهای زیادی رو دیده، یا از تو fashion tv یا moda tv و... یا internet...اما هنوز به نتیجه ای نرسیده!!) آخر سر هم خود آرایشگر به داد طرف می رسه و یه مدل بهش پیشنهاد می کنه و اونم قبول می کنه!! ساعت 3 می رسه خونه...

بعد شروع می کنه به آرایش کردن...! صد مدل خط چشم و خط لب می کشه و پاک می کنه! ساعت 5 بعد از ظهر بالاخره به نتیجه ای می رسه و می تونه برحسب رنگ لباسش یه آرایش خوبی داشته باشه!! بعد از پوشیدن لباس که خیلی محتاطانه صورت می گیره( که مدل موهاش خراب نشه) یه عکس یادگاری از چهره ی زیباش می گیره که بعدا به نامزد آینده اش نشون بده!! ساعت 8 عروسی شروع می شه...یه جوری راه می افته که نیم ساعت زودتر اونجا باشه!!

 




تاریخ: چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:داستان,ماجراهای خواندنی,
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 130
بازدید هفته : 190
بازدید ماه : 187
بازدید کل : 20252
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1